Mimarlık eğitimi süresince içinde sıkışıp kalınan ölçek kavramına farklı bir yaklaşımdır. Ölçeği büyütmekten korkmamak, detaylarla boğuşmak, okulun sınırlarından kendimizi kurtardığımızda neler yapabileceğimizi görebilmektir. Sorunlarla yüzleşmek ve onları çözmek, verilenle yetinmeyip istediğimizi almaktır.
Bir anlamda pisliğe bulaşmaktır.
:zefre
Balıkçı barınağı projesi, Karadeniz sahil yolunun yapılması nedeniyle irili ufaklı birçok koyun doldurulduğu bir dönemde köylülerin ve yerel yönetimin direnişi sayesinde korunan ve sahil yolunun burada bir viyadük ile koyun üzerinden geçirildiği Giresun Espiye’ye bağlı Gülburnu Köyünde gerçekleşiyor.
Ölçek 1/1 :zefre Sponsorları
Çukurova Üniversitesi Ölçek 1/1 Sunumu
17 Aralık Pazartesi hiu projesini sunduk, tanıştık, tartıştık."-nasıl bir mimarlık eğitimi alıyoruz? -biz öğrenciler bunu geliştirmek için ne yapabiliriz?"
Şehircilik dersini bize açan Ögr. Göv. Dr. Duygu Saban'ateşekkür ederiz.
* atıl köy okulları Köylerde hizmetten kaldırılmış, dolayısıyle terk edilmiş köy okullarının onarılarak yeni bir işlevle köy hayatına katılması düşünülmüştür.
* mevsimlik işçiler
Hasat zamanında, kısa zaman için aileleriyle çalışmaya gelen işçilerin olumsuz barınma koşullarını gidermeye yönelik çözümler üretilmek amaçlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder